Masters of Rock 2008: Vizovice - areál likérky Rudolf Jelínek, 10.-13.7.2008

26. srpna 2008 v 8:37 | Monsterfuck |  Reporty
Jeden z největších rockových a metalových festivalů u nás - Masters of Rock - se letos konal již pošesté, tradičně v areálu likérky Rudolf Jelínek ve Vizovicích. Program mě osobně sice nepřišel stejně našláplý jako minule (hlavně ta dopoledne byla letos celkem nudná), ale i tak se určitě bylo na co dívat.

Čtvrtek:


Do areálu vcházím až s českou Dogou, která tento rok oslavuje výročí 20 let. K této příležitosti si připravili speciální začátek koncertu. Zpěvák Izzi je přivezen na vozíku v masce Hannibala Lectera a připoután do předem postavené klece. Já osobně jsem rád, když vidím, že už i některé české skupiny si mohou dovolit podobné "blbinky" na zpestření svých koncertů. Hudebně to sice nijak geniální není, ale poslouchat se Doga dá určitě. Takový méně otravný a lépe poslouchatelnější Kabát.

ZBYTEK ČLÁNKU NAJDETE NA NAŠEM NOVÉM WEBU!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Speedy Speedy | 26. srpna 2008 v 8:38

tak nakonec pozde, ale prece :)

2 Pazzy Pazzy | 26. srpna 2008 v 13:25

Super report, jak po informační stránce, tak sem se i docela pobavil :) .  Dost jsem váhal jestli mám na MoR jet, ale nakonec jsem jel na Trutnov na Soulfly. Sice se rozhodně nedá říct, že by metalu na Trutnově bylo málo, ale byl jsem moc mile překvapen, jak skvěle dokázali pořadatelé využít peníze - většinou sázeli na domácí kvalitu a pozvali spoustu českých výborných kapel

3 Dismember Dismember | Web | 26. srpna 2008 v 14:49

mno, na tomhle blogu bych nikdy nečekal recenzi na MOR a taky to tak podle toho vypadá...

podle mě se na MOR potkali dve skupiny lidí...takoví typičtí MOR návstevníci dychtící po rocku a melodickem metalu ala Avantasia, Def Leppard, Sonata Arctica...na druhé straně to byli lidé, jen chtěli vidět své modly Moonspell či Amon Amarth. řekl bych, ze první skupina byla tolerantnější...

takže tvoje recenze je pro me totální nesmysl a číst to jako fanousek Avantasie s tim, ze pristi rok se tam chci podivat, tak bych se na to asi vysral...podáváš naprosto neobjektivní pohled, ale to se nekdy bohužel stává ;-)

jinak mě taky sere, že jsem kvuli chlastu nevidel nekteré koncíky...a nebo, že byly tak pozdě..kdyz clovek je od 6 na place, tak ho cekani na popůlnoční koncert čekání přejde...

tak asi pár řádků, které jsem ti chtěl sdělit, kdyz uz jsem stravil chvili nad čtením toho článku...

4 Speedy Speedy | 26. srpna 2008 v 15:49

Mno pokud vim tak nekdy kdyz pises recenzi na nove album, tak nekdy spis kritizujes, nez vychvalujes a to treba fanousci kapely, ktera to album vydala nemusi libit, ale od toho je recenze, aby si mohl rict vlastni nazor.. Presne takto vypada i report.. Nekdo tam jel a nebyl spokojen a nekdo byl spokojen. Monsterfuck s necim byl spokojeny a s necim nebyl a jelikoz ma moznost vyjadrit zde svuj nazor tak ho vyjadril.. Ja osobne MoR vubec nemusim, protoze ty kapely co tam jsou nemusim a myslim ze by tam mohli dat i kapely, ktere jsou i z dnesni doby a kapely, ktere vznikli v 80-90. letech, i kdyz je pravda ze par kapel tam tento rok byly..

5 Speedy Speedy | 26. srpna 2008 v 15:50

Btw proc by si tady necekal recenzi na MoR? je to blog o metalu a rocku a pokud vim tak o MoRu se rika ze je nejvetsi mezinarodni open air festival, coz si sice nemyslim, ale poradatele ano.. Ti co patri do tymu blogu maji vlastni vkus hudby a nekdo tam muze jet a proto napsal i tu recenzi.. Co je na tom tolik divneho?

6 Monsterfuck Monsterfuck | 26. srpna 2008 v 18:20

to Dismember:

Toho, že podávám neobjektivní pohled, jsem si vědom. Jakákoliv recenze, ale i report z koncertu či festivalu je totiž podle mě vlastně popis subjektivních pocitů autora z daného alba nebo koncertu (to bych nikdy neřek, že dokážu dát dohromady takhle chytrou větu:). A já jsem měl z MoR pocity, jaké jsem popsal v reportu. Co se týče té Avantasie, možná jsem použil trochu ostřejší slova, ale nemůžu si pomoct. Od jejich vystoupení jsem čekal více. Ale i tak díky za názor, protože pro mě je i negativní názor cennější než žádný.

7 Dismember Dismember | 27. srpna 2008 v 22:26

ja si nemyslim, ze jsem podal negativni nazor, jen se s tvou recenzi moc neztotoznuju a chtel jsem se vyjadrit :-) a mozna si taky myslim, ze clovek, pro ktereho byl vrchol festaku Amon Amarth nemuze ocenit Avantasii, prece to je zanr na mile vzdaleny zminovane kapele..

a proc bych tady necekal recenzi na MOR? protoze tehnle server trochu sleduju, ale jen zridka se najde zprava ktera dokazde upoutat mou pozornost a prinese mi neco nového. Myslim, ze by si tady horko tezko hledal novinku na kapely, ktere hraly na MOR 08...mnohdy nektere kapely ani neznam, o kterych tady pisete a to si myslim, ze mam ve svych zanrech relativne prehled...

je to rock a metalovy blog, ale je znacne omezeny v ramci zanru...ale ja vas chapu, nelze stihat vsechno...par dnu jsem tady s byvalym autorem taky spolupracoval, ale jen par dnu...absolutne jsem nestihal...takze spis nez bych vas kritizoval, tak se klaním, ze tohle děláte ;-)

8 Speedy Speedy | 27. srpna 2008 v 23:06

Popravde receno ted take nestiham, prtotoze je tolik akci a veci o prazdninach ze jsem rad ze sem pridam par novinek.. Ale myslim ze behem skoly se to zlepsi, coz doufam pac novinek rapidne ubylo :(

9 Dismember Dismember | 28. srpna 2008 v 11:23

mno myslim, ze toho po prázdninách bude víc..jen okrajové z toho o co se zajímám já... Edguy pojedou tour a vydaji CD a DVD...stratovarius maji noveho kytaristu a toci CD..Metallica vyda CD...Dream Theater vyda DVD, Pain Of Savation chysta DVD, Ayreon uz opet pracuje na necem novem...Evergrey vydaji za par tydnu album, jen z jsem uz slysel...

10 Monsterfuck Monsterfuck | 28. srpna 2008 v 12:41

Proč bych nemoh docenit Avantasii? Naopak, mně se jejich hudba líbí a to dokonce natolik, že jsem si poslední album pořídil na originále. Ale to že se mi líbí nějaká skupina hned neznamená, že musím být nadšený i z jejího koncertu. Vzhledem k tomu, jak zvučné jméno má Avantasia na současné metalové scéně, jsem prostě čekal větší show. Zvláště když měl Tobias Sammet plnou hubu keců o tom, jak obrovskou show budou mít. Jinak vrchol festivalu pro mě nebyli Amon Amarth, ale Moonspell.

P.S.: Díky za poklonu. My se zase klaníme tobě a všem ostatním lidem, co to tady čtou za to, že jste ochotni číst ty naše slátaniny:)

11 Speedy Speedy | 28. srpna 2008 v 14:01

Tak ty kapely co is napsal Dismember zase nezajimaji me, ale to se neda nic delat, protoze kazdemu se libi neco, ale je i dobre ze to tak je.. Jinak budu se snazit zahrnout novinky ze skupiny hudby, ktera se libi tobe :)

12 Parda Parda | 28. srpna 2008 v 20:49

Zdravím, předně musím vyslovit svůj jasný nesouhlas k tvému názoru na OOMPH! Není to žádná měkčí a horší kopie R+, to bude nedoslýcháš, nebo ti to řekl někdo, kdo o tom nemá páru. Hrají úplně jiný styl a jsou ve své zemi neuvěřitelně populární. U nás mají taky celkem početnou skupinu fans, mezi které se řadím. Jejich vystoupení pro mě byl jeden z vrcholů MOR. Mimochodem ted vydali skvělé nové album.

K MOR. Jak tak čtu vaší diskuzi, tak mě napadá, že jsem trochu asi babrbar. Mi se tam líbily kapely jako Amon Amarth, OOMPH!, DAR, Sabaton, Within Temptation, Gotthard...Co kapela, to jiný styl. A třeba autor je hodně žánrově zaujazý, já vůbec, nevadí mi hardrock jako Gotthard ani viking metal Amon Amarth. Byl jsem na MOR poprvé, ale už ted vím, že tam pojedu zase.

Mimochodem Moonspell jsem už fyzicky nedal a album od nich žádné nemám, jsou opravdu tak dobří???

13 Parda Parda | 28. srpna 2008 v 20:50

sakra, omlouvám se za překlepy :-)

14 Monsterfuck Monsterfuck | 28. srpna 2008 v 22:16

to Parda:

Je pravda, že Oomph! v podstatě neposlouchám, ale těch pár písniček, co znám, mi Rammstein svým pojetím připomíná. A Rammstein se mi líbí více:) Co se týče jejich vystoupení na MoR,nemůžu proti němu nic říct (a taky jsem to podle mě v reportu neudělal), protože se mi jejich výkon také líbil. Sice to pro mě vrchol festivalu nebyl, ale souhlasím s tebou, že zahráli povedený koncert.

Jestli jsi barbar, kvůli tomu, že se ti líbily skupiny, které jsi tam vypsal, tak jsme barbaři oba. Mě se totiž líbily taky (kromě Sabaton, na jejichž koncertě jsem nebyl).

Že jsem zaujatý si nemyslím. Je pravda, že jsem totálně ujetý do oldschool black metalu, ale dokážu ocenit jakýkoliv metal, když je dobrý. A ne jen ten. Miluju například ambientní a středověkou hudbu nebo filmové soundtracky. Jsou sice věci, které skousnout nedokážu (elektronická hudba, dechovka atd. ale myslím že to neskousne nikdo, kdo chodí na stránku o metalu:), ale v rámci metalu je jen málo skupin, které vyloženě nesnáším.

Jestli jsi zmeškal Moonspell, tak to jsi vážně o něco přišel. Bylo to maso. A jestli jsou tak vážně dobří??? Ano, vážně jsou!!!:) Sežeň si jejich poslední desku Night Eternal, to je vážně pecka!

15 Monsterfuck Monsterfuck | 28. srpna 2008 v 22:20

A ještě dodatek k Oomph!:) Možná, že jsou v Německu neuvěřitelně populární a klidně můžou mít i velkou fanouškovskou základnu u nás, pro mě je ale rozhodující jakou skupina hraje hudbu, ne jak je známá (to pro mě platí i obecně, ne jen u Oomph!).

16 Parda Parda | 29. srpna 2008 v 10:47

Toho barbara jsem myslel ze srandy samo, myslím si, že metal je tak rozmanitý žánr, že ani nejde, aby člověk poslouchla jen jedno odvětví metalu, to je kravina. Tak jsem rád, že nejsem sám. Taky nedokážu skousnout ty věci, o kterých píšeš, v podstatě jsem zaujatá jen na metal a rock, což moje okolí někdy nese dost špatně. Moonspell jsem zmeškal, byl jsem opravdu znaven, ale už to napravuju a mám Wolfheart a Memorial a na Night Eternal se pracuje.

K OOMPH! s těmi fans jsem to myslel informativně samozřejmě. Taky nepatřím k lidem, co si vybírají hudbu podle toho, jak jsou populární nebo kolik mají fans ve světě. .. Takže si rozumíme :-)

17 Pazzy Pazzy | 1. září 2008 v 7:40

Tak to já zas jo. Vás nezajímá co je moderní?!  Tak to takhle ale nejste stylový! Neštve Vás to? .... Bullet for my valentine je fak kůl kapalka ...

18 Monsterfuck Monsterfuck | 1. září 2008 v 13:32

Neštve:D Já budu radši nestylovej oldschool, než abych něco poslouchal jen proto, že se to líbí někomu jinýmu:)

19 Parda Parda | 1. září 2008 v 21:49

:-) no hezky tu ironizujete kluci. Ted ujíždím na novém albu Amon Amarth, můžu vřele doporučit.

To Pazzy- nejnovější album Tokio hotel máš? :-):-)

20 kemi kemi | 1. září 2008 v 23:44

To myslíš vážně s tím reportem? Opilecké žvásty, asi to nejhorší, co jsem k MOR četla. Nechápu, jak může být někdo 4 dny v lihu, propásnout a prospat své oblíbené kapely, nechat si ujít MDB je neodpustitelné a navíc už nepršelo, jen tak mimochodem. Máš čeho litovat, jejich vystoupení bylo excelentní. Jediné, s čím lze souhlasit je zklamání z Avantasie, výborní Amoni a Moonspell. Jinak Sonata hrála jako o život a hluché místo při Tonyho zpěvu při nezaviněném výpadku proudu? Asi jsi byl na jiném koncertě - to byl totiž opravdu zážitek a okamžik, kdy by to jiní vzdali, nebo pěvecky nezvládli.

Radím:  příště   se opij doma, nevyjde Tě to tak draho. A až budeš chtít psát subjektivně objektivní report o muzice, zkus u toho nepít

21 Monsterfuck Monsterfuck | 2. září 2008 v 13:22

S tím chlastem jsem to "trochu" přepísknul, to uznávám. Obvykle se mi to nestává, ale zrovna letos se mi to "nějak" povedlo hned na dvou festivalech. Na svou obranu musím ale dodat, že jsem nasával jen během kapel, které mě osobně moc nezajímaly (v době konání MoR jsem ještě vůbec nevěděl, že někam budu psát report). A taky mám alespoň tolik slušnosti, že když to přeženu, nelezu na plac mezi lidi, kteří právě sledují své oblíbence, jak to udělal nejeden ožrala (mimo jiné i během vystoupení Sonaty jsem jednoho takového debila zažil).

Propásnutých MDB opravdu lituji a doteď mlátím hlavou do zdi, možná jsem se neměl jít sušit tak brzo, ale ta průtrž mračen při konci Amon Amarth byla opravdu nesnesitelná (pláštěnku jsem s sebou vážně neměl). A když jsem usínal, stále ještě pršelo.

Sonata Arctica se opravdu snažila, to jí neberu. Jak jsem iž napsal ve svém opileckém reportu, můj dojem hodně srazili technické problémy (když pominu výpadek kláves, ani zvuk mi nepřišel nějak extra skvělý, to ale není chyba skupiny, nýbrž zvukaře a počasí, řekl bych že v tomto případě spíše toho počasí). Když se mi ale naskytne příležitost, nebudu váhat a půjdu si svůj dojem napravit na další jejich koncert. Co se týče bavení diváků Tonym, zatímco celá backstage se snažila nahodit zpátky klávesy, bylo to nadmíru sympatické a rozhodně mu za to skládám poklonu. I přesto to pro mě "opravdu zážitek" nebyl. I mě jeho hlasové kreace ze začátku bavily, ale po chvíli přestaly. Bylo to až moc natahované (ale vím, že to nenatahoval ze své vlastní vůle). Napsal jsem sice, že byli pro mě ten den nejhorší, ale v neděli jsem viděl jen 4 skupiny (takže to není zas tak hrozné umístění). Z druhé strany, byli 4. nejlepší:)

Ještě jednou se omlouvám za můj kladný vztah k alkoholu, který se na MoR projevil v plné míře (předem se také omlouvám, za Brutal Assault, jehož report by se zde měl brzy objevit, kde se mi povedlo něco obdobného, ale rozhodně to nebylo tak velké selhání jako na MoR). Pro příště se určitě polepším (protože psaní sem beru vážně a něco takového už si znovu nedovolím). Těší mě, že jsme se shodli alespoň na hodnocení Amon Amarth, Avantasie a Moonspell.

22 Pazzy Pazzy | 2. září 2008 v 14:27

Kemi, prosimtě, ty radši nikomu neraď. Jestli nechápeš jak může být někdo 4 dny v lihu, tak nejezdi na fesťáky. Zvlášť na rockový nebo metalový. Podle mě to k atmosféře patří a nech to na každým, jak si to užije. Já nejsem žádnej alkáč, ale těmahle řečma nikoho neodsuzuj. Mně se ten report líbil z toho důvodu, že to nebyl jen suchej popis vystoupení mnoha kapel, kterej by mě nudil, ale bylo to pro změnu očima člověka, kterej tam prostě jel a trošičku zakalil :D. Jestli se chceš rejpat v pičovinách, tak takovýhle články ani nečti.

23 kemi kemi | 2. září 2008 v 23:01

To Monsterfuck:  Jsi super, Tvoje reakce se mi moc líbí, já vůbec nejsem proti tomu se napít, jen mi přijde škoda propásnout kvůli tomu tolik super kapel a zvlášť těch, co chtěl člověk slyšet a kvůli kterým na fesťák jel.  Jinak píšeš pěkně a zábavně a těším se na další reporty. :-)

To Pazzy : evidentně nechápeš, ale neboj, časem snad pochopíš.

24 Monsterfuck Monsterfuck | 3. září 2008 v 16:59

Díky Pazzymu za obranu a Kemi za pochvalu:-) A hlavně díky všem, kdo reagují v komentářích, za to, že vám není lhostejné co se tady objevuje.

25 Pazzy Pazzy | 3. září 2008 v 18:00

Kemi, ano, tebe opravdu nechápu ... "To myslíš vážně s tím reportem? Opilecké žvásty, asi to nejhorší, co jsem k MOR četla" ... další příspěvěk: "Jsi super, Tvoje reakce se mi moc líbí" . Tady si někdo trošku dělá z huby prdel

26 kemi kemi | 3. září 2008 v 18:55

No, ten někdo jsi pravděpodobně Ty , asi jsi neslyšel o metodě cukru a biče? Dokážu ocenit, když někdo přijme kritiku, protože porozumí, čeho se týkala. Rozhodně ne způsobu psaní, ale obsahu, ale číst jistě umíš a myslet taky, tak se zklidni. A Pazzy prdel se neříkáááááá!

27 Speedy Speedy | 3. září 2008 v 19:48

Cukru a bice?:) to jsme brali v managementu nebo marketingu, ale uz si presne nepamatuju co to umi, ale vim ze jsme to brali :D snad to nekdy vyuziju :P

28 Konys Konys | 4. září 2008 v 1:43

V managementu Speedy, tohle se bere v managementu :)

29 Pazzy Pazzy | 5. září 2008 v 11:25

:-DDD

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama