Robb Flynn o "The Blackening"

31. ledna 2008 v 21:03 | Corey(8) |  Music News
machine head
Zpěvák a kytarista Machine Head, Robb Flynn, se pro server ARTISTdirect.com rozpovídal o tvorbě alba "The Blackening". Robb řekl následující:

ARTISTdirect: "Už několik let jsem neslyšel tak epickou metalovou desku jako je 'The Blackening'. Jak probíhala tvorba? Kde to začalo?"

Robb: "Když jsme začali se psaním, neměli jsme tušení, jak budou písně nakonec znít. Věděli jsme, že chceme napsat opravdu epickou desku. Věděli jsme, že tam asi bude nějaký trochu delší materiál, ale rozhodně jsme nečekali, že tam budou písně se stopáží okolo deseti minut. Prostě jsme cítili, že tato deska s sebou musí nést i nějakou zprávu. Jako náš cíl jsme si určili nahrát klasickou desku. Pro nás jsou klasické desky, na které jsme v té době mysleli, například 'Paranoid' od Black Sabbath, 'Master of Puppets' od Metallicy nebo 'Seasons in the Abyss' od Slayer. Prostě desky, které jsou od začátku do konce kurevsky úžasné. V prvních několika měsících jsme si vybrali 'Master of Puppets'. Říkali jsme si, že chceme nahrát 'Master of Puppets' této generace. Co to bude a jak to bude znít, tím jsme si opravdu nebyli jistí. Nakonec to sice prošlo přes náš filtr, takže je to trochu jiné, ale tohle bylo původně to, co jsme chtěli udělat."
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 uNs_ uNs_ | 31. ledna 2008 v 22:59 | Reagovat

Super deska, super kapelka...MH and SlipKnoT 4ever

2 Tommy Tommy | 31. ledna 2008 v 23:29 | Reagovat

A kolik z tech 13-letych "metalistu", co poslouchaji slipknot (machine head) s tim ze je to nej metal, vubec aspon slysela o black sabath nebo metallice.....

3 Pazzy Pazzy | 1. února 2008 v 0:29 | Reagovat

Hodně, to by ses divil

4 uNs_ uNs_ | 1. února 2008 v 9:51 | Reagovat

Tommy neber to nějak osobně, ale dle mého si napsal, teď pěknou "kktinu", protože i dnes každý mladý "metalista" poslouchá Metallicu, Judas Priest, Black Sabath, Manowar, Motorhead atd.. Já osobně poslouchám Metallicu hodně, sic sem od ní ted na chvíli opustil, protože to jejich odkládání new CD me leze na nervy, ale je to pro mne srdeční záležitost a Metallicu nikdy nevyměním, ani za SlipKnoT ani za MH, ale v součastnosti nedám dopustit zrovnana tyto skupiny. A myslím, že to byla odpověď na mne to, že sem 13-letej "metalsita", můžu se mílit, ale připadá mi to tak, tak se hoď do klidu, já už ručím sám za sebe, tudíž asi víš kolik mi je a nevidím, proč by se mi tyto kapely nemohli líbit, mají skvělou hudbu.

5 FieldyX FieldyX | 1. února 2008 v 12:28 | Reagovat

Neexistuje dobrá, špatná, horší nebo lepší hudba... je to pouze otázkou vkusu a tolerance jednotlivých posluchačů... pokud má někdo rád metallicu atd. neznamená to že musí odsuzovat jinou hudbu... to je výsada těch "pravejch metalistu"... nulová tolerance jiných nazorů či jiné hudby... proto se radši ani nepovažuju za metalistu... i hip-hop, jazz, funky má hodně do sebe... tímto komentem nechci nikoho napadat, jen chci říct, že když už člověk má rád něco neznaméná to, že musí házet špínu na to co rád nemá, nebo na ty lidi co mají radi to co on rád nemá... a respekt si zaslouží i 10ti letý metalista nebo 70ti letý hoper... respekt si zaslouží každý člověk... sorry jestli jsem někoho namíchnul, či dokonce urazil... jen hazím svůj názor do kotle... mějte se fajn a nehulte crack:)...

6 Pazzy Pazzy | 1. února 2008 v 12:54 | Reagovat

Úplně souhlasim s Fieldym. Mam na to stejnej názor. Je to otázkou vkusu. Jen sem chtěl říct, že ne všichni mladý metalisti jsou součástí vlny a nemaj základy v kořenech.

7 uNs_ uNs_ | 1. února 2008 v 15:22 | Reagovat

Záleží, také na lidech kolem vás, okolí v hudbě hodně ovlivňuje a zaleží, jestli je dotyčný tak silná osobnost, že klidně bude poslouchat metal, i když v širokém okolí to odsuzují (to je příklad i mne, taky jsem jedinej, jinak samí hopeři) proti lidem co poslouchaj jiný žánr, nic nemám, ale hopeři nemusím, kámoši sou v pohodě, al ekdyž jdete po ulici a tam 5 hoperů a jdou jak kdyby jim patřil svět a machrujou na jiný, tak to se mi otevírá kudla v kapse. Jinak svoboda člověka, každý ať poslouchá co chce a jak řekl Pazzy každý nemá metalové kořeny, ono v týhle době můžeme bejt rádi, že "děcka" poslouchaj aspoň něco metalovýho a né samej hip-pop :)

8 JoyenJordison JoyenJordison | 1. února 2008 v 17:18 | Reagovat

Já to věděla a Robb mi to jen potvrdil... Žeru tyhle kapely už od osmi let ;) Doufám, že za cca tejden vyhrajou i Grammy a ukážou celýmu světu, co je kvalitní hudba ;)

9 Corey(8) Corey(8) | E-mail | Web | 1. února 2008 v 18:30 | Reagovat

FieldyX: Souhlasím naprosto se vším, a také se vůbec nepovažuju za metalistu.. :)

10 prdelwody prdelwody | E-mail | 1. února 2008 v 23:14 | Reagovat

Tmmy - seš čurák!

11 Tommy Tommy | 2. února 2008 v 12:33 | Reagovat

Muj komentar mel byt spise takovym nostalgickym povzdechnutim, nad tim, proste spousta lidi jak jsem rekl tezce ujizdeji na slipknot, machine head atd aniz by vedeli neco o tom, ze nebyt metallicky, black sabbath ci treba AC/DC, tak by ani ty jejich nynejsi modly vubec nevznikly. Samozrejme bych to nenutil nikomu posclouhat, ale vedet by o tom meli. Ne unsi, nevim jak v vasem regionu ci zemi, ale u nas opravdu snad zadny 13-lety metalista nema ani sajnu o vyse zmienych kapelach. Jinak taky se za metalistu nepovazuju, protoze uz je to nejaky ten patek, co jsem si metal (at uz v jakekoliv podobobe a zanru) poslechl:)

prdelwody: Jasne, kolovratek a preslicka jsou tvoje, muzes si je vzit, az pujdes pryc....

12 Pazzy Pazzy | 2. února 2008 v 13:26 | Reagovat

Já pořád nevim, jak můžou být srovnávaný Machine Headi se Slipknotama. Přecejenom je MH podle mýho názoru v hudbě uplně někde jinde než strašidla ze Slipknotů. Přitom MH nejsou nijak obzvlášť populární. Sice to dost výrazně zvedla poslední deska, ale popularity Slipknotů asi nedosahujou. Myslim, že je to hudba pro trochu náročnější metalisty než hudba Slipknotů. I když to je možná subjektivní názor fanouška. V tom, že z mladší metalový generace moc lidí nezná klasiky jaký Tommy jmenoval je trochu pravdy, ale zas tak černě bych to neviděl. Podle mě v tom je ta krása metalu. Metalový fanoušci jsou podle mě ve směs nadprůměrný fajnšmekři. V porovnání s jinýma stylama. Maj rádi svoje kapely, nejen songy co letěj, ale sledujou je, něco o nich vědí. Vědí i o jiných kapelách, který maj vliv nebo něco společnýho s jejich oblíbenou kapelou.

13 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 14:38 | Reagovat

tommy:O Black Sabbath a Metallice slyšel každej jen ty seš taková píča když je srovnáváš se Slipknot a Machine Head

14 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 14:48 | Reagovat

Slipknot překonali metallicu už cd SLIPKNOT a IOWOU ji totalně potopila do sraček.

15 uNs_ uNs_ | 2. února 2008 v 15:09 | Reagovat

hlavouozed sis asi fakt dal :D Metallicu SlipKnoT nikdy nepotopí, Metallica je světově uznávaná kapela, SLipKnoT se líbí jen někomu a málo kdo je zná, ale Metallicu zná i kde jakej hoper, prostě měli skvělou hudbu a uvidíme s čím příjdou na thr tentokrát a jestli chceš nadávat na Metallicu tak to jdi dělat jinám, protože na to sem tak zvědavej...a nenadávej na Tommyho, řek jen svůj názor a dá se to pochopit, ale dle tvého nicku seš asi ten pravej 13letej "metalista" ...

16 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 15:42 | Reagovat

FUCK YOU!

17 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 15:53 | Reagovat

Nechápu proč by měla bejt metallica lepší než machine head jen proto že vznikla dřiv.Poslechni si The Blackening!!!

18 KnoTak KnoTak | 2. února 2008 v 16:56 | Reagovat

no to si mohl teda vybrat lepší příklad poslechu..."The Blackening" je skvělý album ale oni mají jiný super hity...třeba Imperium nebo Days Turn Blue To Gray !

19 Valach Valach | 2. února 2008 v 17:20 | Reagovat

Ta deska se naproti Superchanger moc povedla ...

20 uNs_ uNs_ | 2. února 2008 v 17:45 | Reagovat

Hlavouwozed nemá cenu reagovat na tebe, asi seš nedomrdek...MH je moje oblíbená kapela ale Metallica je srdeční záležitost...Každému se líbí, něco jiného, ale říkat že MH je lepí jak Metallica jsou trochu silná slova.

21 Pazzy Pazzy | 2. února 2008 v 18:06 | Reagovat

Machine Head je moje nejoblíbenější kapela, ale Metallica je jen jedna. Takový srovnání nemá ani cenu. Metallica přišla s něčim uplně novým, to už nikdo nevrátí. A ovlivnila tim spousty kapel, který vznikli až po ní. Nebejt Metallici, tak by ani MH nehráli, tak jak hrajou. Tak neříkej, že je lepší jen tim, že byla dřív. Asi nemá cenu rozvíjet tady nějakou diskusi, když tady někteří reagujou takhle. Stydim se i za takový "fanoušky" Machinů. Je vidět, že ani o Machinech moc nevědí. Spíš slyšeli poslední (možná dvě) desky a přečetli si na kapelu nějakou recenzi.

22 Pazzy Pazzy | 2. února 2008 v 18:17 | Reagovat

Jinak SuperchaRger byla možná nejmíň prodávaná deska, jinak hodnocená kritiky nebyla vůbec špatně. A kdo poslouchá MH, tak ví, že na ní jsou pořádný mrdy, který hrajou dodnes. Krom toho na ní je i výbornej cover Black Sabbathů, když už chcete mluvit o těch klasikách.

23 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 18:19 | Reagovat

prostě když vedle sebe postavim metallicu a machine head tak jasně vedou MH ve všech směrech (zvuk,texty i live vystoupení)To ale těžko pochopí někdo kdo se posadil na prdel před metallicou!

24 Pazzy Pazzy | 2. února 2008 v 18:27 | Reagovat

Ale hovno víš o textech i soundu obou kapel :-D

25 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 18:32 | Reagovat

říkáš ty!

26 hlavouwozed hlavouwozed | 2. února 2008 v 18:57 | Reagovat

Ja seru na tzv. LEGENDY kterym dochází dech.At táhnou do prdele a udělaj místo SLIPKNOT!!

27 uNs_ uNs_ | 2. února 2008 v 21:25 | Reagovat

Povídej dál, každýho tady zajímá, na co sereš...

28 Tommy Tommy | 2. února 2008 v 22:13 | Reagovat

Kdyz jsem videl, kolik jde zde prispevku, zajasal jsem, ze se rozjela konecne poradna diskuze. Kdyz ovsem vidim, ze pulka postu je zjevne od 13-leteho nedomrdka, ktery misto toho aby jasne a zretelelne vyjadril svuj nazor, tak umi akorat nadavat. Zel, je to smutne, ale co se da delat. Proto dekuji vsem chytrym a hlavne MENTALNE dospelym lidem, ze se tu se mnou podeli o sve zajimave nazory podane nejmene zajimavou formou. Nyni vsak opoustim pole, protoze, jak je vseobecne znamo, nemuze byt nic horsiho, nez srazka s blbcem. Jen takova pripominka na zaver, je velmi pravdepobone, ze nad tebou uz zde vsichni zlomili hul, ale ja preci jen doufam, ze jednou vyrostes, zacnes si utirat tu svou spinavou prdel sam a pochopis, co za debila jsi to byl...

So long!

29 prdelwody prdelwody | 3. února 2008 v 0:30 | Reagovat

Všichni až na hlavouwozed ste čuráci!

30 uNs_ uNs_ | 3. února 2008 v 10:16 | Reagovat

Ve školce maj internet, doba jde kupředu

31 M.Y.R.a M.Y.R.a | 4. února 2008 v 9:07 | Reagovat

Vubec jako nemuzete porovnavat MH a Metallicu a KnoTi. Taky diskuse vo ho*ne primo miluju. Jetse reknete, ze je Metallica lepsi, jak Tokio Hotel a praskne mi c*rak. TH fakt nemusim, ale porovnavat to...bych se por*l...tak neporovnavejte MH s uplne jinym stylem muziky.

32 Tommy Tommy | 4. února 2008 v 17:55 | Reagovat

Ta diskuze puvodne vubec nebyla o porovnavani, nevim kdo to k tomuto tematu stocil

33 uNs_ uNs_ | 4. února 2008 v 21:40 | Reagovat

Přesně tak, když jeden porovnává (hlawouozed) , tak neznamená, že porovnáváme všichni. 33 komentářů tu ještě myslím nebylo :)

34 prdelwody prdelwody | 4. února 2008 v 22:00 | Reagovat

34 komentářů :D

35 Pazzy Pazzy | 5. února 2008 v 10:12 | Reagovat

Já jsem taky psal, hned od začátku, že to nemá cenu porovnávat :) . Snažil jsem se mu to (marně) vysvětlit. 35 komentářů :-D

36 Lucienne Omega Lucienne Omega | 11. května 2009 v 16:27 | Reagovat

tohle je moc hezkej blog......

37 James James | 11. června 2009 v 17:38 | Reagovat

MH vytvořili opravdu užasné album the bleckening...''všechny alba od MH jsou good''...ale i spousta jiných kapel vytvořili dobrý alba... :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama